Hmmm...miksi kirjoittelen tänne ylipäätään...tätä olen pohtinut siksi koska joiltain kavereilta olen saanut kuulla, että ovat saaneet minusta jotain uutta esille, mutta toisaalta joiltain sellaista palautetta, että kirjoituksistani ei saa minusta ihmisenä mitenkään mitään irti.

Monen moinen palaute on minua hämmentänyt sen takia, että minulla ei varsinaisesti ole mitään tiettyä syytä pitää blogia...kun oli matkalla tänne oli hyvä purkaa säännöllisesti mietteitään + ei tarvinut lähettää vanhemmille ja kavereille maileja ilmoittaakseen että on vielä elossa ja hommat pyörivät mukavasti. Jotkut sukulaiset taitavat vieläkin lueskella kirjoituksiani, mitä sinänsä on ihan mukavaa, mutta myös eräällä tavalla vaikuttavat osittain sisältöön mitä tänne tuotan. Oman blogini tarkoitus ei olekkaan olla henkilökohtainen päiväkirjani erilaisista päivän aikana minulle tapahtuneista asioista vaan lähinnä kolumni tyypinen hensinkiläisen pojan ajatusten purkupaikka.

-Om-

-equilibrio spirituale per Universo-